  • Data: 2010-12-10 19:57:25
    Temat: Re: Dobrze ocieplony dach rulez!
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.vnhx5uu31cvm6g@linux-rj.dom...

    >Ale da się zrobić :) a ci co mają np blachodachówke już nic nie zrobią
    >bo na taki dach ciężko wejść.

    No nie wiem. Po moim dachu z blachy chodzi sie bez stresu. Wchodze
    odpowietrzam kolektory, chodza dachowcy jakis czas temu zamontowac
    kolektory, poprawic uszczelnienie komina i nic sie nie dzieje, nawet lakier
    sie nie porysowal. Moze jak ktos kupi jakas budzetowa blache to ma problem,
    ja tego nie widze.

    Pozdro.. TK