  • Data: 2011-05-13 18:36:12
    Temat: Re: Docieplenie domu, styropian i już nic nie wiem
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Maj, 18:18, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:

    > ja bym sie upieral przy 20...
    >
    > zrobilem u siebie 20cm styro i nastepny budynek ktory czeka na ocieplenie
    > bedzie tez 20 i ani centymetra mniej.

    Nowy jak najbardziej 20, a nawet 28-30cm. Pod warunkiem ze sciana
    nosna bedzie miala 18cm (silka) i grubosc calej sciany wyjdzie wtedy
    46-48cm. Jak on ma teraz sciane 40cm i da 20cm ocieplenia to bedzie
    mial mur jak w zamku - 60cm grubosci. Moje 25+20 = 45cm jest jeszcze
    OK (podobnie jak jednowarstwowe 44cm) ale grubszego bym juz nie chcial
    - w pokojach byloby za malo swiatla (mimo b. duzych okien). Glify
    bylyby ogromne..

    Ja autorowi tez polecam 12-stke. Bylo, nie bylo - 50% grubsze
    ocieplenie. A temu wykonawcy co twierdzil ze roznicy miedzy 8, a 12
    nie ma - ladnie podziekowac i powiedziec ze ma zakuty leb.
    pozdr.

    --
    Adam