  • Data: 2015-10-11 22:55:45
    Temat: Re: Dogrzanie garażu
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 11 Oct 2015 12:47:48 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Masz głowę i chuj to kombinuj. Na zlomie można kupić za niewielkie pieniądze
    chłodnicę z wentylatorem od samochodu. Ja bym celowal w cos od ciezarowki. Ale jak
    musisz mieć markowy sprzęt to taka rada oczywiście odpada. Stowe zapłacił znajomy za
    chłodnicę od duzego klimatyzatora. Potrzebował zrobić dokładnie to samo co chcesz
    zrobić.ale on nie teoretyk gawędziarz.

    Kogutek jak zwykle.

    Nie musi byc markowe, ale na szlajanie sie po zlomowiskach nie mam czasu
    ani ochoty.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl