  • Data: 2019-08-23 18:11:44
    Temat: Re: Dom drewniany za ile?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 16:12:43 UTC-5 użytkownik KIKI napisał:
> [...]
    nawzajem uznaja uprawnienia to jednak trzeba czasem jakis egzamin zdac.

    > Ale tam są jakieś limity terytorialne, tak mi mówił, że to nie tak jak u
    > nas.

    Mysle ze mial na mysli wlasnie to ze jak jestes certyfikowany w utah to nie mozesz
    robic w wyoming. Przynajmniej nie bez szkolenia i papiera.

    Z jednej strony ma sens, z drugiej upierdliwe.
    Nie sadze ze maja limit jak u nas na ilosc sklepow z alkocholem.
    A jak maja to mozna sie przeniesc do innego stanu.

    > Z tego co wiem to ma małą emeryturę i musi pracować i chyba wróci do
    > Polski. Tyle dobrego, że nie chorował ale ma nadciśnienie i tak dalej.

    No jakies rozwiazanie to jest. Sporo Polakow wraca na starosc do kraju.
    Szczegolnie jak sobie jakas hatke splacili i ja teraz moga sprzedac.
    Nawet jak popchna za 100kUSD to na dobre 10 lat przejadania starczy - razem z
    emerytura jaka juz maja. Dupy nie urywa ale zle nie jest.

    To troche pokazuje jak daleko zaszlismy i jak bardzo USA sie cofnelo.
    Ale to inna bajka.