  • Data: 2010-10-10 20:33:51
    Temat: Re: Dom inteligentny a Xcomfort
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:i8t5tm$c6e$1@opal.futuro.pl...

    > "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> wrote in message

    > Podłogówka jest fajna le nie wszędzie. Czasem od niej tach bucha
    > podczerwień, że aż nieprzyjemnie.
    > Ja bym sie zastanowił nad podłogówką wszędzie byle nie w pokojach.
    > Lub nawet zrobić niedowatowaną podłogówkę żeby tylko ciut podnosiła
    > temperaturę do chodzenia na boso ale też kaloryfer.
    > Uwierz mi, mam już kilkuletnie spostrzeżenia :-)

    Spostrzezenia moze masz i dobre ale instalator to sie chyba nie popisal. U
    mnie na poczatku wszyscy byli zdziwienie, ze podloga wcale nie jest ciepla.
    Prawde mowiac ciagle chodze w kapciach, bo podloga wcale nie jest ciepla i
    nic z niej nie bucha, jest co najwyzej nie zimna, ale zeby ciepla to jeszcze
    nikt nie stwierdzil. Jak juz kiedys pisalem, zupelnie nie rozumiem jak mozna
    montowac grzejniki do ogrzewania a podlogowke dla komfortu cieplego stop. Ja
    nie mam grzejnikow i jakiegos komfortu stop nie odczuwam. Nie mam pojecia co
    te grzejniki mialyby tu jeszcze ogrzewac skoro podloga nie ciepla a temp. w
    domu odpowiednia i nie jest to 15C.

    Pozdro.. TK