eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDom jednorodzinny i kocioł gazowy z wbudowanym zasobnikiem 54l › Re: Dom jednorodzinny i kocioł gazowy z wbudowanym zasobnikiem 54l
  • Data: 2009-03-30 09:47:40
    Temat: Re: Dom jednorodzinny i kocioł gazowy z wbudowanym zasobnikiem 54l
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości
    news:apb6a6xtik.ln2@m.krakow.pl...

    > W archiwum grupy dominuje pogląd, że do domu jednorodzinnego minimalny
    > zasobnik to 100-120l, ale jak patrzę na wydajność tego pieca to nagrzanie
    > całej pojemności zajmuje mu parę minut, poza tym jest w stanie grzać wodę
    > na bieżąco. Jeśli się mylę, liczę że ktoś mnie wyprowadzi z błędu :)

    Nie jesteś w błędzie. Wręcz przeciwnie. Po prostu wielu ludzi chce (albo im
    sięwydaje, że tego potrzebują) jednocześnie napełniać trzy wanny i brać dwa
    prysznice w pozostałych dwóch łazienkach. - oni potrzebują zasobnika 100l
    :-))). Tobie, mi i większości społeczeństwa wystarczy nawet 40-60l.

    U moich rodziców był zasobnik 80l i 6 osobowa rodzina. Nigdy wody nie
    zabrakło, a piec miał 24kw. Po prostu piec na bieżąco grzeje wodę więc aby
    jej zabrakło w zasobniku trzeba ją jednocześnie zużywać w kilku miejscach
    znacznie szybciej niż ją kocioł przygotowuje tak by wyczerpać zapas.

    Pozdrawiam
    Winetoo