  • Data: 2011-02-22 19:55:17
    Temat: Re: Dom ma 30 lat, ocieplenie stropu
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Położenie 15 cm styropianu, folia, zbrojenie i
    > wylewka. Wada- wnoszenie betonu przez dom
    > na strych.

    Uważam, że najlepsze rozwiązanie. Mam dom prawie 40 - letni i latem
    zrobiłem ocieplenie stropu właśnie tak.
    Oczywiście nie wnoszenie betonu ręcznie, tylko mixokret.
    Najlepiej (bo najlepiej) samodzielnie ułożyć styropian i folię. Sam mam
    od 17 do 10 cm (w jednym miejscu 5 cm) styropianu w 2 - 3 warstwach.
    Sufit krzywy więc styropianem wyprostowałem i stąd te różnice w grubości.
    Siatka nie jest potrzebna bo 'mixokretowcy' stosują jako zbrojenie
    mikrowłókna. Przynajmniej moi tak sobie zażyczyli.
    Bardzo ważny jest piasek. Najlepiej najpierw umówić się z ekipą i z nimi
    ustalić skąd i jaki ma być piasek. Bo jak piasek za drobny to kiepsko im
    się robi.
    U mnie ~65 m2 wylewki robili od 8 (przyjazd) a właściwie od 9, bo
    godzinę trwały przygotowania. Skończyli coś koło 13 ale jeszcze myli
    sprzęt i pakowali wszystko. Jak samochód odjeżdżał z podwórka to była 14.

    Kazek