  • Data: 2011-02-24 07:58:58
    Temat: Re: Dom ma 30 lat, ocieplenie stropu
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ula" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ik4uhk$our$1@inews.gazeta.pl...
    > Zaciekawiła mnie metoda klejenia na piankę montazową.
    > Czy ona nie "rozpuszcza" styropianu?

    nie rozpuszcza bo to tez pianka

    > przy kładzeniu. To taka "zwykła" pianka montazowa
    > w cenie ok. 10 zł za butlę z dozownikiem?

    ja tego używam wszdzie łącznie z klejeniem luster na sciany :-) Ale używam
    (bo mam) pianki montażowej Tytan. Czym sie różni - nie wiadomo. Mysle ze
    mozna uzyć pianki taniej -z tym ze zastosuj piankę niskorozprężną

    > I chyba warto 5 cm styropianem ocieplić boki ściany
    > wzdłuż schodów na ten strych. W obecne mrozy te
    > ściany od strony domu są bardzo zimne, wszak przy
    > schodach jest temperatura niewiele większa jak na
    > dworze. No i ocieplić drzwi, bo też od nich ciągnie.

    w starych budynkach ocieplenie scian od wewnątrz trzeba robic z głową bo
    mozna sobie grzyba wyhodowac :)

    b.