eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDom ynteligentny czyli Satel Integra i problem z timerami › Re: Dom ynteligentny czyli Satel Integra i problem z timerami
  • Data: 2010-05-04 06:41:44
    Temat: Re: Dom ynteligentny czyli Satel Integra i problem z timerami
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to wyjście, którym sterować ma timer skonfigurowałeś poprawnie?

    Czy konfiguracja sterowanego wyjścia ma w ogóle jakieś znaczenie do
    działania samego timera? Chciałbym wyizolowac problem - uruchomić najpierw
    timer. Jak rozumiem w DLOADX powinienem widzieć, jak jego stan zmieni się na
    czerwony, gdy timer jest załączony ?

    > Typ wyjścia: 26. Timer. Polaryzacja: TAK. Timery: Timer 1 TAK, pozostałe
    > wyłączone.
    Tak robiłem. Ja wprawdzie konfiguruję przez DLOADX, ale tam też zaznacza się
    przyłączone timery.

    > Nie ma bata, musi działać. Sprawdź ponownie wszystko.
    Hmm. Spędziłem już nad tym kilka godzin i konfigurowałem parę timerów. Nadal
    bez skutku.
    Czy w centrali jest może jakaś konieczność globalnego odblokowania timerów ?
    A może są jakieś warunki dodatkowe ? Czy w ogóle skonfigurowanie timera w
    taki sposób jak opisałem w pierwszym poście jest poprawne ? Może taki timer
    zadziała np. dopiero następnego dnia a nie za 5 minut ?

    Dzięki
    Adam