  • Data: 2017-11-12 21:30:43
    Temat: Re: Dom z kontenerów morskich
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pod kontenery tego nie trzeba? A po co strop?
    > a w kontenerach posadzki nie potrzeba?
    > W kontenerach to jest w standardzie czy jednak dorobić trzeba?
    Kontener jest w stanie surowy, zamkniętym, ma ściany, posadzki,.strop i
    dach, fundamentu nie potrzebuję, mogę go bezpośrednio na gruncie postawić,
    lub na kilku bloczkach betonowych, ewentualnie na słupkach betonowych.

    Ty sobie same pustaki na ściany zewnętrzne policzyłeś i zadowolony. Policz
    kompletny koszt murowanego budynku, razem z fundamentem, posadzką, stropem,
    dachem, ścianami zewnętrznymi i wewnętrznymi, betonem, robocizną, oraz
    transportem materiałów na plac budowy, bo ja podałem cenę kontenerów z
    transportem i ustawieniem na działce

    Albo nie licz, od razu podaj cenę za m2 twojego stanu surowego zamkniętego,
    jak będzie cena niższą od kontenera, to od razu zlecam ci budowę, będziesz
    miał za co pić:)