    From: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <otq026$dn2$1@node1.news.atman.pl> <otrsgn$ghb$2@news.icm.edu.pl>
    <d...@g...com>
    <6...@g...com>
    <5a0356b4$4$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5a04ab46$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5a062895$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5a08bd75$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5a09f1c5$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <7...@g...com>
    <f...@g...com>
    <5a0de583$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    Subject: Re: Dom z kontenerów morskich
    Date: Sat, 18 Nov 2017 23:01:15 +0100

    > Tak mniej więcej połowa taniej jak kontenery
    > Do etapu kontenerowego(ściany i dach) dość precyzyjne wyliczyłem wyżej
    > Ty napisałeś że machnąłem się o jedno zero ale nie napisałeś gdzie
    > dokładnie
    > ta pomyłka Ciągle czekam aż sprostujesz które konkretnie kwoty podane
    > przeze mnie są błędne.

    Już ci wcześniej napisałem że gdzie zrobiłeś błąd, zapomniałeś o
    fundamentach, posadzkach, stropach, materiałach budowlanych, transporcie i
    kto wie o czym jeszcze a za sam dach brat zapłacił 30 tyś zł, więc tyle są
    warte twoje wyliczenia co nic.
    Jak znajomym powiedziałem że postawisz murowańca 100m2 w stanie surowym
    zamkniętym za 15tyś zł, to mało ze śmiechu nie pomarli, powiedzieli że od
    ręki ci zapłacą jeśli im taki postawisz i jeszcze z dachem:)
    Ja nawet ci 20 koła dam, żebyś pierwszy u mnie wybudował:)