  • Data: 2010-09-21 07:33:48
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak każdą inną przyczepę - jeśli spełnia warunki techniczne.

    to chyba nie w polsce, próbowałem zarejestrować starą wyrejestrowaną
    kiedyś przyczepkę kempingową, oczywiście odremontowaną i trochę
    przebudowaną, nie da się :-), tzn. teoretycznie tak, jako budowaną od
    nowa przyczepkę SAM, ale te homologacje i ekspertyzy, to dużo zachodu,
    papierków i kasy kosztują...
    w anglii np. przychodzi pan inspektor z książka pod pacha, ogląda,
    mierzy, sprawdza w książce paragrafy i odhacza czy się wszystko
    zgadza, 15 minut i dostajesz kwit do rejestracji... nawet samochód wg
    własnego pomysłu możesz zrobić...

    pozdrawiam
    s_13