  • Data: 2010-09-21 10:46:35
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c1.01.3MlJsP$Ir6@mike.oldfield.org.pl...

    > Hm.. Ja przez kilka ładnych lat mieszkałem w Wawie w kawalerce 25m^2 - nie
    > było wcale źle, na tej powierzchni spokojnie się mieściły kuchnia,
    > toaleta,
    > przedpokój, salon, sypialnia i kącik do pracy.
    > No dobrze, kącik do pracy był razem z sypialnią, bo łóżko na antresolce, a
    > w kuchni była kabina prysznicowa ;)

    Gdybym był, (a nie jestem) w sytuacji człowieka chcącego się usamodzielnić
    poprzez zaciągnięcie długu na 30 lat w celu kupienia mieszkania. Mając do
    wyboru: kredyt na 30 lat z ratą 30-50% zarobków z nadgodzinami i budowę
    domu, albo kredyt na 5 lat za 20% zarobków i pomoc rodziców w zakupie
    takiego małego (ale niekoniecznie aż tak małego jak w przykładzie)
    mieszkanka i normalne życie z wyjazdami na wakacje, czasem wolnym. Wybrałbym
    to drugie.

    Kupując za kredyt płacimy podwójnie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/