  • Data: 2010-09-25 18:55:25
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-09-2010 o 11:29:11 widow <w...@t...pl> napisał(a):

    > Głupi jesteś i tyle. Dla prestiżu to są domy za ciężkie miliony
    > a tutaj jest mowa o stosunkowo małym domu.
    >

    > widze, ze moja wypowiedz dotknela mocno, skoro od glupcow mnie sie wyzywa
    Jak głupio piszesz to jak cię mam nazwać? Mędrcem?

    > proponuje poczytac netykiete i otworzyc szerzej oczy bo chyba klapki za
    > mocno opadly na to co dookola sie dzieje
    Chłopcze nie rozśmieszaj mnie.

    > moze prosciej wyjasnie:
    > dla jednego prestiz do zajechac przed kosciol nowym mercedesem, a dla
    > drugiego i maybacha bedzie malo
    Już napisałem to ale powtórzę, za kredyt buduje się drogi dom a kupuje
    tanie auto.
    Ja wyb udowałem taki jaki chciałem, i mam 3 wygodne łazienki, które tu
    taką sensację
    wywołały.

    > a oficjalnie dla wygody:]
    Bo głupi ludek ciuła całe życie żre margarynę a na starość buduje hawirę
    żeby mu pół wsi zazdrościło, a ci co chcą od życia coś więcej
    biorą kredyt i buduja taki jaki chcą i mieszkają jak biali ludzie,
    powolutku go spłacając.

    Jesteś tylko o tym nie wiesz.

    --
    Pozdr