    From: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    Date: Sun, 26 Sep 2010 16:14:24 +0200

    Użytkownik "Papa 5murpfs" <komórowski@bober.pl> napisał w wiadomości
    news:i7ndhl$ldt$1@news.onet.pl...

    > taki przewożny domek to na pierwszy żut oka fajna sprawa, tylko ta woda:O)
    > czyli wychodzi na to że można nim wygodnie zaparkować jedynie na posesji z
    > dostępem do wody, scieków i śmieci:O)

    Tak jest najlepiej.

    > bo nawet z żeki woda nie zawsze nadaje się nawet do mycia, a co dopiero do
    > picia, no i to codzienne pompowanie zbiornika z wodą i opróżnianie ze
    > ściekami, w sumie wychodzi na to ze to żaden dom, tylko taka przyczepa
    > kempingowa, kturą można postawic jedynie na poletku kempingowym z
    > mediami:O(
    > blisko roboty nie zaparkujesz, bo nie będziesz miał skąd wziąć wody i
    > gdzie
    > spuścić ścieki, a śmieci będziesz musiał po ulicznych koszach roznosić:O)
    > gdyby nie to to taki domek byłby super

    Wiesz, radziłem sobie z wodą pod namiotem, czy w górach. To chyba można tym
    bardziej poradzić sobie w takim domku?
    Nie wiem jak sobie rozwiązują problem właściciele takich domków. Kibel
    pewnie chemiczny, to wody prawie nie trzeba. Do spożycia i mycia przy
    oszczędności wystarczy kilka razy mniej niż normatywne 80l/dobę/os.
    Może zaparkować koło Statoila? Tam jest wszystko. ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/