  • Data: 2010-09-30 12:08:08
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4ca47218$0$27041$65785112@news.neostrada.pl...

    > To mój wątek. Ty się "wpierniczyłeś z buciorami".
    > Idź sobie!
    > :-)

    Nie zachowuj się jak przedszkolak "to moje wiaderecko, moje grabki, uciekaj
    z mojej piaskownicy" :D
    Podejmując dyskusję ze mną zaakceptowałeś moją obecność oraz moje wypowiedzi
    w tym wątku.
    Ja użyłem swojego przykładu jako przykład plusów mieszkania w mieście.
    Ty natomiast uruchomiłeś swoją "skrzywioną patologiczną wyobraźnię" i
    zacząłeś mnie "ustawiać" i dyskredytować publicznie.
    Jednocześnie zmieniłeś temat dyskusji odbiegając całkowicie od tematyki
    grupy.
    Nie uważasz, że z Twojej strony to było przegięcie ?

    > Masz skrzywioną patologiczną wyobraźnię.

    Jezeli ktoś tutaj ma "skrzywioną patologiczną wyobraźnię" to z całą
    pewnością to nie ja.

    > Przecież mam. A jak bym nie miał, to mam zdolność kredytową.

    Wróżki twierdzą, że nie masz kasy, ani zdolności kredytowych :)
    Zastanów się nad swoją wypowiedzią "Żałuję, że nie mam takiej rudery" co ona
    komunikuje :D