  • Data: 2010-09-30 17:32:50
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4ca49d6c$0$27033$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak, obraź się za to że ktoś nie podziela Twojego zdania i nazwij go
    > chamem, komuchem albo Żydem.
    > :-)

    Ty nie podzielasz innego zdania tylko "wiesz lepiej", choć pierdzielisz
    głupoty i ubliżasz.
    Jak śmiesz w ogóle pisać o komś, kogo w ogóle nie znasz, że się chwali
    "dzieckiem, które jest protezą Twoich niespełnionych ambicji"
    Zachowujesz się jak skończony cham i masz prestensje, że Ci zwracam uwagę.
    Zastanów się nad swoim stosunkiem do ludzi i je zmień.

    > Daj linki, adresy.

    Za linki i adresy to firmy pośredniczące biorą ok. 2-3% wartości
    nieruchomości + VAT.
    Wybacz, ale za "damski ...." nie będę za Ciebie odwalał roboty, bo nie mam w
    tym żadnego interesu. I tak już sporo Ci napisałem i wystarczy tylko żebyś
    wsiadł w auto i pojeździł po okolicznych wioskach, a znajdziesz wiele takich
    domów i działek, które czekają na nowego właściciela.