  • Data: 2010-09-30 20:28:47
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    żytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i82hk7$m4l$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Ty nie podzielasz innego zdania tylko "wiesz lepiej", choć pierdzielisz
    > głupoty i ubliżasz.

    Nie wiedziałem, że opisując Twojego rozpieszczonego i napompowanego ambicją
    dzieciaka trafię w sedno Twoich kompleksów.

    > Jak śmiesz w ogóle pisać o komś, kogo w ogóle nie znasz, że się chwali
    > "dzieckiem, które jest protezą Twoich niespełnionych ambicji"
    > Zachowujesz się jak skończony cham i masz prestensje, że Ci zwracam uwagę.
    > Zastanów się nad swoim stosunkiem do ludzi i je zmień.

    Może cham, a może prawda boli?

    Trzy charakterystyczne symptomy:
    1. Masz jedynaczkę.
    2. Dzieciak chodzi na pierdylion zajęć pozalekcyjnych i szkół.
    3. Dzieciak jest dla Ciebie inwestycją i przyszłością.

    Ad 1 i 3. Dziecko nie może być inwestycją i przyszłością, jeśli jest tylko
    jedno, bo wtedy prawdopodobieństwo sukcesu wynosi mniej niż 100%. Ludzie
    umierają i chorują, młodzi też. Więcej dzieci, to większa szansa, że
    przeżyją i rozwiną rodzinę. Jedno to wkładanie wszystkich jajek do jednego
    koszyka oraz lenistwo i wygodnictwo.
    2. Wypełniony zajęciami dzień i nie mający nic lepszego do roboty rodzic,
    który wozi cały dzień dzieciaka we wszystkie miejsca.

    > Za linki i adresy to firmy pośredniczące biorą ok. 2-3% wartości
    > nieruchomości + VAT.
    > Wybacz, ale za "damski ...." nie będę za Ciebie odwalał roboty, bo nie mam
    > w tym żadnego interesu. I tak już sporo Ci napisałem i wystarczy tylko
    > żebyś wsiadł w auto i pojeździł po okolicznych wioskach, a znajdziesz
    > wiele takich domów i działek, które czekają na nowego właściciela.

    No widzisz. Niestety nie ma takich ruder w okolicy. Te które wyglądają na
    opuszczone już mają nowych właścicieli. Można je kupić za krotność ceny
    sprzed paru lat, czyli raczej słaba inwestycja pod kątem spekulacji. Co
    innego dla siebie np na mieszkanie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/