  • Data: 2014-11-12 22:37:43
    Temat: Re: Domofon i kamera oddzielnie - propozycje?
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m40jen$kni$...@n...news.atman.pl...

    >Jesli chodzi o kamery obrotowe to mam z nimi pewien problem. Mianowicie nie
    >sa jakby to powiedziec zbyt estetyczne. Kamery patrzace na wprost latwiej
    >wkomponowac.

    Są różne, najważniejsze pytanie czy naprawdę potrzebujesz. Wszystko zależy
    od konkretnych warunków i celów jakie chcesz uzyskać.

    W mojej opinii, używanie napędu kamery celem otwierania furtki to chwytanie
    się za ucho z tyłu głowy.

    Osobiście preferuję rozwiązania wprost. Zwykle się to zwraca gdy przychodzą
    nam do głowy nowe, dodatkowe rozwiązania.