eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce › Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Date: Thu, 4 Jun 2015 17:41:36 +0000 (UTC)
    <mkktpo$p32$1@node1.news.atman.pl> <mkl7lc$1dl$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <mknk18$bdh$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mknn92$f3o$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mknsmm$rj7$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mkp6mc$irm$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <mkphms$rmf$1@dont-email.me>
    <e...@g...com>
    <mkpj6s$1sj$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>

    Budyń wrote:

    > ano nie -próbujesz wykrecic rozmowe w strone KK jest zły, prawa ci próbuje narzucac
    itd, wobec tego jesli on jest przeciwny aborcji to ja bede za. Idiotyzm...

    tak, kościól próbuje innym narzucić własne prawo. Ktoś katolików zmusza
    do aborcji?

    > A rozmawiamy o aborcji - biologii powstania człowieka i kryteriów kiedy mozna go
    zabic.
    > Stanowisko kosciola jest dosc jasne - do katolickiego pogrzebu trzeba miec ciało do
    pochowania, panstwowy kwit z usc o martwym urodzeniu i co najgorsze zapewne byc
    katolikiem... Nie bedzie mszy za przeblaganie grzechów bo dziecko ich nie ma. Koniec.

    ciało jest. Przecież twirdzisz, że 1 komórka to już człowiek. Państwowy
    kwit potrzebny jest Kościołowi? od kiedy? To już jakiś urzędnik z USC ma
    prawo zmieniać dogmaty KK? Poroniony płód niczym nie rózni się od tego
    co zmarł zaraz po urodzeniu.

    > Wiec mi tu nie wykrecaj tematu religiami. Powiedz krótko:
    > 1. czy zgodzisz sie z biologią ze pierwsza komórka to juz czlowiek?

    tak

    > 2. Jakie kryteria przyjac aby akceptowac zabijanie ludzi?

    jakie kryteria przyjmują katoliccy zwolennicy kary śmierci?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?