eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramceRe: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
  • Data: 2015-06-04 22:46:53
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: MK <m...@b...cn> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-04 o 22:07, Budyń pisze:

    > dyskusje teologiczne to nie tu, chrzest i grzech pierworodny ma jakis wpływ na
    aborcje? Nie ma i tyle. Chcesz poczytac o grzechu to odsylam do katechizmu kosciola
    katolickiego.

    > a gdzie ja ci chce religijne wierzenia narzucic? To ze poglady kosciola sa zbiezne
    w pewnych tematach z prawem swieckim to nie oznacza ze kosciol je wprowadzil i
    narzuca. Prawo mówi nie kradnij, kosciół mówi to samo - narzucil ci zakaz kradziezy
    kosciol?
    > Kosciol mówi nie zabijaj, ale prawo swieckie tez mówi to samo - tyle ze jest
    niekonsekwentne a ja tylko próbuje z ta niekonsekwencją walczyc. Bo czesto tylko brak
    wiedzy biologicznej jest przyczyną akceptacji aborcji.
    > Dyskutuj ze mna na poziomie biologii, socjologii i prawa karnego, kosciola w to nie
    mieszaj.

    Jak na razie to Ty zacząłeś o mszy i grzechach.
    Bądź konsekwentny i dyskutuj na poziomie który sam powyżej określiłeś.

    --
    M.