  • Data: 2012-03-20 08:00:47
    Temat: Re: Domy z bloczków
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I jedna ścian wystarczyła czy jednak czymś ociepliłeś i zakryłeś?

    Na razie wystarcza, ale jeszcze trochę do przeprowadzki mam.
    Natomiast dwóch moich kumpli ma takie domy już od kilku lat i mało że nie
    narzekają,
    oni są nawet zadowoleni i przekonani że dobrze zrobili.

    > Jak duży to dom i ile cały ma kosztować bez działki?

    Z użytkowym poddaszem, pow. użytk 114 m2
    A ile ma kosztować??? hmmmm...... JAK NAJMNIEJ :-)
    Nie wiem ile jeszcze wpakuję, po prostu pilnuję złotówek i robię - koszty
    wychodzą same.
    Szacunki robiłem do stanu prawie obecnego, po elektryku, instalacjach i
    tynkach z posadzkami już nie kalkulowałem
    bo się .... bałem. Zobaczymy jak wyjdzie, zresztą potem można wydać jeszcze
    trochę żeby zamieszkać, albo 2x więcej niż na budowę
    to zależy kto czego chce i na co się godzi i ile na to wszytsko ma.
    Ja zakładam że nie chcę siedzieć w domu bez wyjazdów wakacyjnych przez 20
    lat bo kredyt, dlatego chcę dobrze ale bez nadmiernych wydatków.

    Rafał