  • Data: 2012-07-19 09:29:05
    Temat: Re: Doprowadzenie wody do domu (wodociąg)
    Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ju77pu$mkk$1@inews.gazeta.pl...

    > To bardzo cenne informacje ...
    >
    > Myślałem że jak w przyszłości bym chciał to cena była by taka sama a widzę
    > że niestety nie ...
    > I to bardzo ważny argument ...
    >
    > Pytam bo tak naprawdę nie potrzebuję wodociągu ...
    > Wodę mam tak jak pisałem. Może nie jest idealna ale jest za darmo lub
    > niemalże za darmo ...
    > Tyle że nie wiadomo co będzie za rok/dwa czy dalej ....
    > Zawsze może coś stać się ze studnią lub z wodą ...
    Coś może się stać z wodą- i to jest argument. Często- na tej grupie także-
    czytałem (słyszałem) teksty w rodzaju: miałem fajną wodęwstudni. Powyżej
    wybudowałsię sąsiad, i manieszczelne szambo- więc już nie mam wody. No i
    niestety- w praktyce takiemu sąsiadowi niewiele można zrobić:-(

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron