  • Data: 2012-07-18 22:54:21
    Temat: Re: Doprowadzenie wody do domu (wodociąg)
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Jeśli będziesz chciał w przyszłości się podłączyć do wodociągu, a teraz nie
    >pozwolisz zrobić przyłącza, to później przyłącze będziesz musiał zrobić we
    >własnym zakresie. Jak wodociąg będzie blisko, to będzie niedrogo, jak
    >daleko, to wyjdzie kupę kasy.
    >Poza tym, jak teraz robi to gmina, to nie musisz się martwić o żadne
    >projekty, uzgodnienia, mapki inwentaryzacyjne itp.

    To bardzo cenne informacje ...

    Myślałem że jak w przyszłości bym chciał to cena była by taka sama a widzę
    że niestety nie ...
    I to bardzo ważny argument ...

    Pytam bo tak naprawdę nie potrzebuję wodociągu ...
    Wodę mam tak jak pisałem. Może nie jest idealna ale jest za darmo lub
    niemalże za darmo ...
    Tyle że nie wiadomo co będzie za rok/dwa czy dalej ....
    Zawsze może coś stać się ze studnią lub z wodą ...