  • Data: 2017-02-21 11:39:54
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Kżyho napisał:

    > Tylko w którym miejscu płacę więcej?

    W miejscu, które zbiorczo możemy nazwać "opłaty stałe". W przypadku
    comiesięcznych rozliczeń są one wyższe niż gdy standardowo płaci się
    gazowni co dwa miesiące (ze sporym opóźnieniem w dodatku).

    > Bo jak na razie to nikt moich rachunków tu nie przebił. Wręcz
    > przeciwnie - wszyscy płacicie dużo więcej jak rozumiem.

    Nie. Ale ja nie startuję w tym konkursie. Porównywanie rzeczy
    nieporównywalnych jest jałowym działaniem. Więc po co?

    --
    Jarek