  • Data: 2017-03-01 21:49:47
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 lutego 2017 15:53:26 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Jaki tam kosmos. Jak komuś nie wadzą peemy, to sobie filtr standardowy
    > od kurzu i robali wymieni raz na pół roku za 10 zeta. A jak się człek
    > chce bawić w walkę ze smokiem to pewnie więcej kosztów i zachodu będzie.

    1m2 tkaniny F7 kosztuje 10 pln:

    http://allegro.pl/filtr-do-rekuperatora-f7-mata-wlok
    nina-filtracyjna-i5222413563.html

    Jeden filtr w Brinku ma 0,12m2 czyli za 10 pln masz 8 filtrow.
    Na wywiewny wystarczy EU4/G4, ktora kosztuje 6 pln / m2 :)
    Czyli za 16 pln masz komplet dwoch filtrow na 8 wymian.

    Moj reku dziala od 7 lat, przy ostatnim czyszczeniu - wszystko w nim
    jest jak nowe :)

    Od pazdziernika poki co ogrzewanie ~280m2 CO+CWU kosztowalo mnie
    1,6k pln :-)

    No i odkad zaczalem stosowac F7 to filtry wymieniam raz na miesiac, a ilosc
    kurzu w domu spadla kilkukrotnie - ze tez wczesniej na to nie wpadlem :)
    Wspolczuje grawitacyjnym, ze nie maja na to wplywu :P
    Pozdro!

    --
    Adam Sz.