  • Data: 2011-11-19 10:39:00
    Temat: Re: Dostałem nową taryfę z PGNiG
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemek napisał:
    > WIdzisz tylko dlaczego ja nie moge sobie wiatraka (jesli mnie stac na
    > budowe) postawic zeby mi prad dawal dla mnie tylko musze ten prad sprzedawac
    > pod przymusem PSE?

    Zdaje się, że musisz..., ale ciut zaktualizować swoje informacje. :-)

    Nic nie musisz. Możesz jeśli chcesz i jeśli oni chcą. Do własnych celów
    nie masz w zasadzie żadnych ograniczeń. Jedynym ograniczeniem
    technicznym jest odseparowanie obwodów zasilanych wiatrakiem od tych
    zasilanych z sieci.

    Ograniczeniem prawnym jest MPZP. Jeśli miejscowi kacykowie nie życzą
    sobie w krajobrazie wiatraków - w imię źle pojętej ekologii, czy
    estetyki - to nic nie zdziałasz.

    pozdr
    Robert G.