    From: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dostałem nową taryfę z PGNiG
    Date: Tue, 22 Nov 2011 06:03:04 -0800 (PST)
    <ja3hib$f49$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <ja3na8$3pb$1@inews.gazeta.pl> <ja3php$coe$1@news.onet.pl>
    <ja3qqd$fab$1@inews.gazeta.pl> <ja3tpi$rk8$1@news.onet.pl>
    <ja3ufo$r96$1@inews.gazeta.pl> <ja586j$f6o$1@news.onet.pl>
    <ja5akg$a3a$1@inews.gazeta.pl> <ja5gsq$qak$1@inews.gazeta.pl>
    <ja5kuo$7hr$1@inews.gazeta.pl>
    <4ec665c9$0$8451$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@o...googlegroups.com>
    <jad0nl$845$1@news.onet.pl>

    > Moim zdaniem coś sporo opału tobie idzie skoro teraz przy temperaturach na
    > zewnątrz powyżej zera wydajesz na ogrzanie 95 mkw  ponad 300 zł miesięcznie

    Być może ...

    Dom jednak mokry i ściany także ...

    I tak jest dużo lepiej bo w sierpniu miałem wilgotność 90-99% a
    obecnie około 60-70% i ciągle okna sa poroszczelniane i minimum 2x
    wietrzone wszystko ...

    Co do opału to sądze że podajnik 110-120kg starczyłby mi na 12-13dni
    bo nie czekam aż paliwo się skończy , więc wychodzi poniżej 10kg
    dziennie ...

    Obecnie duzo tracę na odparowanie wilgoci niestety ...

    A co do temperatur to było kilka dni gdzie w nocy temperatura spadał
    ponizej zera i rano czekało mnie skrobanie szyb ;)
    Nawet dziś miałem -3 stopnie ...

    PS. Chyba cos źle wyliczyłeś. Mój podajnik mieści podobno 110-120kg
    ekogroszku , więc jeśli podajnik wytrzymywał mi na 11dni a jeszcze
    zostawało sporo ekogroszku to sądzę że wytrzymał by 12-14dni bez
    problemu aż do spalenia całego opału. Nie napełniam zbiornika gdy jest
    pusty ...
    Czyli powiedzmy że pale dziennie poniżej 10kg , czyli w miesiącu spalę
    poniżej 300kg ...

    A 740zł x 0,3 = 222zł ...

    No cóż jakby taki wynik był cały czas to byłbym zadowolony , tym
    bardziej że dom mokry i nie oszczedzam opału (wietrzenie ,
    porozszczelniane okna ...)