  • Data: 2020-04-21 21:57:18
    Temat: Re: Drabina składana
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-04-21 o 20:56 +0200, Uzytkownik napisał:
    > Tylko nie teleskopowa. Gówno totalne

    Z tym stwierdzeniem bym polemizował. Taka drabina zapewne nie nadaje
    się dla zawodowca, który chciałby użytkować ją intensywnie dzień w
    dzień, ale dla niedzielnego majsterkowicza który potrzebuje coś sięgnąć
    dwa razy do roku? W sam raz.

    > a przy tym można połamać palce jak ktoś nieuważnie odblokuje.

    A to rzeczywiście fakt. Składanie potrafi być zdradzieckie.

    > Jeżeli już to polecam tego typu:
    > https://sklep.drabiny.info/wielofunkcyjna-drabina-pr
    zegubowa-higher-4x3-z-podestem.html

    O, to zupełnie to, o czym pisałem wcześniej. Też polecam, i też wolę tę
    wersję od teleskopowej (co nie znaczy że teleskopowa jest w jakikolwiek
    sposób wybrakowana).

    > Osobiście używam i sobie chwalę. Jest tylko jedno "ale". Nie nadaje
    > się do prac gdzie sypie się gruz i syf, bo przeguby się później
    > blokują.

    Zgadza się - używałem swojej m.in. przy gipsowaniu, i trzeba było nieco
    walczyć z przegubami. W mojej dało się je wyczyścić bez większego
    trudu, ale trzeba o tym wiedzieć i mieć na to czas.

    Mateusz