  • Data: 2012-07-21 23:17:21
    Temat: Re: Droga dojazdowa do posesji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.07.2012 22:57, adamw777 pisze:

    > Ale tu jest brak logiki. Niewiele lokalnych dróg jest przystosowanych do
    > obciążeń 40T, jak dawali zezwolenie na budowę w tym konkretnym miejscu
    > to chyba wiedzieli, że do budowy są potrzebne setki ton materiałów, a
    > towaru na taczkach nikt tam nie będzie dowoził.

    A to jest już problem inwestora... W każdym razie dowożeni taczkami jest
    legalne, a pakowanie się 40-tonowym sprzętem w drogę do tego
    nieprzeznaczoną - już nie.

    U mnie gmina porządna i z w miarę dobrymi dochodami, więc się szarpnęli
    na tłuczeń. Ale niektóre po prostu nie mają na to pieniędzy - i co mają
    wg. ciebie zrobić? Nie wydawać pozwoleń? Wtedy nigdy nie będą miały
    więcej dochodów, żeby ewentualnie kiedyś w przyszłości uzbierało się na
    porządniejsze drogi.