    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Droga wewnętrzna
    Date: Mon, 03 Oct 2011 10:33:32 +0200

    W dniu 2011-10-03 09:37, Arti pisze:
    > Witam
    >
    > Mam działkę, do której dojazd stanowi wydzielona droga wewnętrzna o szer
    > 6m. Droga jest współwłasnością moją i 4 innych właścicieli działek
    > budowlanych, którzy, tak jak ja, będą nią dojeżdżać do domów. Czy
    > uzbrajając działkę (kopiąc w drodze prąd, gaz, wodę) muszę mieć zgodę
    > współwłaścicieli? Nie żebym miał z tym w tej chwili problem, po prostu
    > ktoś może wyjechać za granicę lub zachorować... Czy taka współwłasność w
    > drodze wiąże się jeszcze z jakimiś utrudnieniami oprócz tego, że sami
    > musimy ją sobie utwardzić i odśnieżać zimą?

> [...]

    Współwłasność działki na której jest droga, czy współwłasność drogi na
    różnych działkach?

    O ile macie współwłasność działki to najlepiej zawiążcie spółkę WOD-KAN,
    TEL., PRĄD, NAWIERZCHNIA... Wybrać zarząd

    Możecie wtedy wystąpić do wszelkich instytucji bez konieczności za
    każdym razem zbierania podpisów. Większe możliwości np. energetyka,
    gazownia, od razu możecie spodziewać się, że zrobią sieć do wszystkich,
    czyli do granic każdej działki - mniejsze koszty przyłączy

    Ariusz