  • Data: 2009-03-23 13:04:51
    Temat: Re: Drzwi przesuwne - opinie
    Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tez sie podepne do drzwi przesuwnych.

    Mam w projekcie takie tylko sa one na zewnatrz domu, oczywiscie pod
    zadaszeniem i to w taki sposob, ze deszcz sie nie dostanie. Natomist
    beda narazone na standarode warunki pogodowe jak wiatr, wilgoc, cieple
    powietrze. Nie musza byc piekne jedyny warunek to wytrzymalosc (zeby
    po 1 sezonie nie rozlecialy mi sie) i jak najnizsza cena.
    Wstepne oferty firm sa takie, ze wychodza te drzwi jako najdrozsze w
    domu. Oczywiscie wynika to czesciowo z niezrozumienia zastosowania,
    poniewaz proponuja mi niskie progi, z super zabezpieczeniami i
    odpowiednimi okuciami itd. one musza tylko zakrywac pomieszczenie w
    okresie zimowym bo w letnim beda caly czas otwarte.
    Czy moze ktos mi podpowiedziec jak takie drzwi zrobic najtaniej?

    Pozdrawiam
    Dy