  • Data: 2016-01-11 11:32:50
    Temat: Re: Drzwi suwane vs otwierane
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-11 o 08:39, Myjk pisze:
    > Sun, 10 Jan 2016 20:43:25 +0100, Borys Pogoreło

    > Czy do takich HSów jest możliwy system domykający?

    Są elektryczne siłowniki, ale niestety drooogo.

    > Zwróciłeś może uwagę na
    > konstrukcję dolnego progu -- czy nie jest zbyt delikatna?

    HS ma inny próg. a w zasadzie nie ma progu. są szyny, po których jeździe
    skrzydło.

    Dla porównania - ja mam HS od Yawala. Ale za krótko (mieszkam dopiero 2
    tygodnie) żeby polecać albo nie.

    Ale okno 8m2 3szybowe (samo szkło waży 500kg) już takie łatwe dla
    dziecka nie będzie.

    --
    Pete