  • Data: 2014-03-02 08:37:23
    Temat: Re: Drzwi wejściowe do mieszkania w bloku
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.03.2014 23:55, Krystek pisze:

    > Tak, jak te:
    > <https://www.youtube.com/watch?v=mkP1rA5Jhpw>
    walą grubszą stroną młota, aby "szlag" był słabszy. JEden nie trafia w
    poprzedni otwór. młoty im się ślizgają po drzwiach. każdy kto pracował
    młotkiem, nawet małym widzi że to ściema.

    > kontra te:
    > <https://www.youtube.com/watch?v=j4pUBe65V8I>

    Takie właśnie mam drzwi. Kultura pracy - jak drzwi w lodówce. Czas
    potrzebny na sforsowanie ciche - jakaś minuta. głośne - sekundy. Tak czy
    siak czas jest dłuższy niż wybice szyby i wejście przez okno.
    Pytanie dodatkowe - jak te drzwi, futryny zostaną zamocowane. na 5
    kołkach do szybkiego montażu i piance? Bo moje stare były na 4 "wąsach"
    zrobionych z bednarki.

    ToMasz