    From: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dylatacja - jaka przy podłogówce?
    Date: Tue, 17 Aug 2010 14:45:06 +0200

    Dodatkowa folia jest po to, aby sie dylatacja trzymala zanim zacznie sie
    ukladac jastrych.
    Wsuwa sie ja pod folie albo sie ja przykjela. Dzieki czemu mozna taka
    dylatacje puscic np srodkiem pokoju bez obawy sie sie przewroci/przesunie.

    Mozna dawac zwykla. Niektore ekipy i tak potem robia po swojemu (np
    wyciagaja tasme dylatacyjna ktora leci srodkiem i nacinaja tylko
    wylewke, co wystarcza (przy ogrzewaniu podlogowym.
    Plyta pracuje naprawde minimalnie i bardziej trzeba uwazac aby podczas
    klejenia np gresu nie dojechac plytka do sciany, bo wtedy plytka odstrzeli..
    S.