  • Data: 2009-02-16 18:48:31
    Temat: Re: Dylemat z oczyszczalnia
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Druid29" napisał:.
    > Płytka studzienka chłonna nie zadziała przy wodach gruntowych na
    > głębokości niecałego metra, a na głębszą studnię chłonną (około 4-5
    > metrow) nie wyda zgody hydrogeolog w mojej miejscowości (też nie wiadomo,
    > czy by zadziałała).

    wydawało mi sie ze nba studzienkę chłonną nie trzeba pozwoleń? ale juz
    dobrze nie pamiętam,
    skoro woida gruntowa jest już na poziomie metra to kopiesz na 1,5m i po
    problemie, woda bezpośredniuo trafia do wody gruntowej:O)

    > więc na wiosnę pod skarpą widziałem że woda gruntowa niemal wychodzi na
    > powierzchnię.

    niech zgadnę, wrocław i okolice?O) tylko tam pozwalają budować na terenach
    zalewowych, ech...