  • Data: 2009-02-03 11:22:40
    Temat: Re: Dylematy piecowo - kominowe.
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    RudeBoy pisze:

    > Zupelnie nie o takie rozwiazanie chodzi. Przeczytaj uwaznie co mialem na
    > mysli a jezeli masz watpliwosci i chcesz radzic zajzyj do dokumentacji z
    > linka.

    Wiem o co Ci chodzi - chcesz jedną rurę 80 (spalinową) wpuścić w ciąg
    komina a drugą (dolotową) wywalić przez ścianę. Ja zaproponowałem Ci
    rozwiązanie w którym nie musisz dziurawić ściany.

    Nie rozumiem dlaczego taka propozycja Cię poruszyła ? Chyba po to
    napisałeś o tym na grupie, by uzyskać poradę - prawda ? Co konkretnie
    nie odpowiada Ci w takim układzie z poborem powietrza szachtem ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio