  • Data: 2009-02-03 14:23:05
    Temat: Re: Dylematy piecowo - kominowe.
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebcio pisze:

    > Wiem o co Ci chodzi - chcesz jedną rurę 80 (spalinową) wpuścić w
    > ciąg komina a drugą (dolotową) wywalić przez ścianę. Ja zaproponowałem
    > Ci rozwiązanie w którym nie musisz dziurawić ściany.

    Wlasnie nie :)

    Znaczy i tak i nie. Spojrzał byś na rysunek i byś odrazu wiedział o co
    chodzi.
    Prosze o to rysunek z dokumentacji Vaillanta

    http://www.mwds.pl/dom/vaillant_komin.png

    > Nie rozumiem dlaczego taka propozycja Cię poruszyła ? Chyba po to
    > napisałeś o tym na grupie, by uzyskać poradę - prawda ? Co konkretnie
    > nie odpowiada Ci w takim układzie z poborem powietrza szachtem ?

    Stosujac takie rozwiazanie jak pokaza lem na rysunku nie musze
    instalowac 7mb rury 80 spalinowej. Ot co...

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...