  • Data: 2012-03-27 00:21:55
    Temat: Re: Dziury w ścianie
    Od: "bhk" <b...@u...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    >W tym momencie mam 2 latka w domu za kilka tygodni kolejna dzidzia na
    >świecie i z doświadczenie wiem że najlepiej żeby wszystko był powyżej
    >1.5m
    >Kuzyn ma takie z Ikei można postawić zdjecie i mi zależy na tym żeby i
    >flakon sie dało postawić :)

    Nie przesadzaj, Mam takie z Ikei i nie tylko flakon można na tym stawiać.
    Muszę przyznać, że początkowo też nie wierzyłem w wytrzymałość
    tych półek, ale sprawuja się całkiem niezle. Na jednej moja córka
    (waga ok. 14kg) się powiesiła (półka nie była pusta) i całość przeżyła
    bez najmniejszej skazy więc aż takie delikatne toto nie jest.
    Jest tam kilka prętów (ok 2cm średnicy) na wsporniku, który przykręcony
    do ściany chyba na 6 śrubach fi 8. Całość trzymie się naprawde solidnie.

    bhk