  • Data: 2011-09-07 07:41:55
    Temat: Re: Efekty gradobicia
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >dom trzeba ubezpieczać - to nie sa duze pieniądze. Z samochodami juz
    >gorzej, bo ich ubezpieczac sie nie >za bardzo opłaca.

    Nie opłaca się ubezpieczać jak ma się starego grata :) Stare auta są teraz
    tanie, auto sprawne w ocynku można kupić juz za 3tys, np daewo lanos :)
    sam niedawno zrezygnowałem z AC
    chociaż kilka razy miałem szkody i zwrociło się nawet na + wyszedłem.

    Po doswiadczeniach z ubezpieczycielami przy AC, doswiadeczenie moje mowi, ze
    tylko PZU wypłacało solidnie za szkody i szybko, z tymi najtanszymi firmami
    wiadomo jak jest, mozna poczytac opinie na forach, z jedną sam miałem okazję
    sie przekonać.

    nie wiem jak teraz wygląda sytuacja z PZU, ale wiadomo ze muszą też
    ograniczac wypłaty odszkodowań, aby utrymać się na rynku

    Pytanie gdzie ubezpieczacie domy,ciekawe ktora to firma wypłaciła te 6k
    Szwagrowi Krisa?

    W PZU wycenili mi ubezpieczenie domu tak:
    http://tnij.org/ubezpieczniepzu

    kto z Was miał szkody i otrzymał solidne odszkodowanie i w jakiej firmie?

    Rodzice mieli w Hesti ubezpieczenie domu, jak okradli dom, to nie dostali
    nic
    bo stwierdzili, ze okno pojedyńcze w garażu być nie powinno
    starego typu i było za słabo zabezpieczone.
    Jak wybiła kanalizacja zalało gównami piwnice, to wypłacili 300zł na farbe
    :)

    u siebie założyłem zawory zwrotne.

    pozdrawiam