  • Data: 2011-09-07 18:29:09
    Temat: Re: Efekty gradobicia
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j45qps$205$1@news.onet.pl...

    > tyle dostał bo tyle wziął, a ubezpieczalnie zyja z niewypłaconych odszkodowan i
    liczą ze tylko co dziesiątemu bedzie sie chciało sprawe do sądu kierować.

    Powinno się dać i bez sądu. Znam przypadek, że ostatecznie kwota
    odszkodowania (kwota pięciocyfrowa) osiągnęła 600% pierwotnej wyceny.
    Wprawdzie wymagało to 4 odwołań, dwóch interwencji Rzecznika
    Ubezpieczonych i trwało rok, ale dało się. Ubezpieczyciel to TUiR Warta
    (znany z niechętnego podejścia do wypłacania odszkodowań). Inna sprawa
    że w kosztorysach takie głupoty pisali, że były nie do obrony.

    --
    Jacek Midura