  • Data: 2011-10-20 11:26:50
    Temat: Re: Ekogroszek Ledvice - palił ktoś tym
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jachoska napisał:
    > PS. Przy okazji tego tematu mam pytanie do osób posiadających kocioł
    > groszkowy z układem otwartym i przejściem przez wymiennik na obwód
    > zamknięty.
    > Czy macie gdzieś na obwodzie pierwotnym odpowietrznik (jeśli tak to w którym
    > miejscu). Ciągle mi woda gulgocze mięczy pompką, a wymiennikiem (mam
    > wrażenie, że w samym wymienniku). Pewnie jakiś bąbel powietrza. Nie wiem jak
    > się go pozbyć. No i chciałbym przerobić jakoś ten układ otwarty, żeby na
    > przyszłość automatycznie się odpowietrzał.

    Hmmm...
    U mnie nie ma żadnego odpowietrznika. Zwyczajnie rurki mają nachylenie
    takie, że od najwyższego punktu jest odprowadzenie do zbiornika
    wyrównawczego i jak jakieś bąble się zdarzą w obwodzie, to sobie tamtędy
    gulgają, aż wyskoczą w naczyniu wyrównawczym.

    Jak coś gulgocze, to spróbuj kilka razy wyłączyć pompkę i odczekać a
    potem załączyć na najwyższym biegu. czasem to pomaga.

    pozdr
    Robert G.