  • Data: 2009-12-23 06:04:47
    Temat: Re: Ekogroszek o kilku latach
    Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Alternatyw jest oczywiście wiele, ale chodzi mi o alternatywę, która nie
    > będzie zbyt wiele droższa od ogrzewania piecem na ekogroszek?

    Zaleznie od ilosci czasu ktory mozesz poswiecic na palenie (lub dolozenie do
    pieca):

    jakikolwiek piec w ktorym mozesz zamontowac palnik na pellets
    albo
    gotowy piec pellets z podajnikiem
    albo
    piec na brykiet/drewno (z buforem).

    Przy aktualnych cenach ekogroszku (i problemow z jego jakoscia) nie sadze ze
    pellets wyjdzie jakos znaczaco drozej natomiast brykiet/drewno moze wyjsc
    taniej (zaleznie od lokalnych uwarunkowan, glownie chodzi o dostepnosc w
    dobrych cenach)

    Pozdrawiam

    Kane