  • Data: 2013-01-01 20:38:25
    Temat: Re: Ekonimicznew palenie ekogorszkiem.
    Od: "d...@d...pl" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    ja mam 140m2 plus garaz i pomieszczenie gospodarcze 20 m2 + zasobnik CWU 200l - piec
    mam 17kw Krzaczka, ocieplenie 12cm

    mi idzie 2 worki sredniego ekogroszku - 1tona - 880 zł pod warszawa - na chalupe i
    nie kapuje jak to jest:

    jeden zuzywa 6,5 na sezon i jest dobrze
    drugi 20kg na dobe- wyjdzie na sezon ze 4 tony i jest za duzo

    nie uwazam ze idzie mi duzo ekogroszku a temperatura na piecu 50-55 stopni , retorta
    + palnik 2 generacji (akurat to byl sensowny wydatek), wegla raczej z popiolem nie
    wysypuje

    to w koncu ile powinno mi isc na dobe tego ekogroszku?

    dzieki
    rt