  • Data: 2014-01-30 16:49:56
    Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Dyjor" lcdl1c$iq3$...@n...task.gda.pl

    > ale to drugie to wszyscy w Polskim internecie już od dawna wiedzą... :)

    Ja nie kupię już niczego w tych sklepach, które mają dobrą opinię w Opineo. :)

    A Electro.pl może podskakiwać, może wyzywać mnie od nienormalnych,
    może podskakiwać, może nawet zsikać się z bólu -- ale ja nie kupię
    już niczego w sklepach rekomendowanych przez Opineo. :)

    Na szczęście dla mnie -- Auchan ma niższe ceny niż internetowe sklepy...

    Do tego dochodzą sklepy chińskie -- ani jeden zakup stamtąd
    nie sprawił mi problemów, jeśli nie liczyć długiego czasu
    oczekiwania.

    Auchan też dowozi do domu? Chyba jakoś tak -- może nie wszędzie, może
    jakoś nie zawsze... Drobnych zakupów nie musi (telefonu na przykład)
    zaś duże przywozi na pewno. I dba o zadowolenie klienta.

    Powołując się na autorytet -- nie nazywajmy szamba
    (Electro.pl czy Opineo) perfumerią...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'