eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!newsfeed.datemas.de!rt.uk.eu.org!aioe.org!.POSTED!not-for-m
    ail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Date: Tue, 3 Sep 2013 17:27:20 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 89
    Message-ID: <l04v4p$p93$1@speranza.aioe.org>
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    <1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
    <5212829c$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuuccn$h26$1@speranza.aioe.org>
    <191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
    <kuvjuv$a06$1@speranza.aioe.org> <kv24p6$g4o$2@usenet.news.interia.pl>
    <kv2eof$kid$1@speranza.aioe.org> <kv2qu1$56j$1@usenet.news.interia.pl>
    <kv2rjc$pg5$1@speranza.aioe.org> <kv2sor$9mi$1@usenet.news.interia.pl>
    <kv3g3c$mb3$1@speranza.aioe.org> <kv715u$9gj$2@usenet.news.interia.pl>
    <kv95ml$tqu$1@speranza.aioe.org> <kvcdl7$ic1$3@usenet.news.interia.pl>
    <kve7m4$8ia$1@speranza.aioe.org> <kvg5he$g3v$3@usenet.news.interia.pl>
    <kvgr4h$te4$1@speranza.aioe.org> <kvk7mb$vg6$2@usenet.news.interia.pl>
    <kvof2g$3kj$1@speranza.aioe.org> <l04el7$fp8$1@usenet.news.interia.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: JObZbVkTgAQyD8QfKunP6g.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1049011 pl.rec.dom:136113
    [ ukryj nagłówki ]


    "Trybun" l04el7$fp8$...@u...news.interia.pl

    >> Ja jestem wrażliwy na ,,te'' sprawy, dlatego
    >> często sprawdzam, czy mi przypadkiem ;) nie ubywa.

    > Prawidłowa postawa!..;-) Przy użytkowaniu dwusimowca
    > szczególnie trzeba zwracać na to uwagę.

    Diabeł podkusił mnie, aby sprawdził SipDroida na Monsterze.

    Media5fone
    https://play.google.com/store/search?q=Media5fone&hl
    =pl
    daje dobrą jakoś rozmów po Aero2, ale bezpłatnie jest
    lekko uprzykliwy i daje wtedy tylko jedno konto SIP.

    SipDroid daje bezpłatnie dwa konta SIP.

    Natywny telefon daje wiele kont, stale jest w kontakcie,
    ale daje złą jakość rozmów -- i **chyba** wiem, dlaczego
    tak jest.

    3CX uruchamia się zninacka -- zupełny absurd!

    Ale SipDroid to dopiero program! Sam dzwoni!!
    Zadzwonił na ostatni numer, jaki ,,wykręcałem''
    (i na który dodzwoniłem się) komórką. ,,Rozmowa''
    trwała 30 sekund i kosztowała 12 groszy -- stąd
    wiem, że miała miejsce, gdyż z konta zeszły grosze.



    Nie wiem, dlaczego Media5fone czy SipDroid nie może stale nasłuchiwać.
    Tuż po rozmowie te aplikacje nie dają połączenia a czasami same z siebie
    wyrejestrowują się i czasami trzeba rejestrować ręcznie. Ten Sipfone,
    który jest w systemie Monstera stale nasłuchuje, także tuż po zakończeniu
    rozmowy, ale niestety jakość rozmów bywa tragiczna.

    Wcześniej było jeszcze gorzej -- aplikacje pokazywały rejestrację ale
    nie były w kontakcie. Problem został rozwiązany przez pojawienie się
    twardej :) konkurencji w postaci EasyCall -- FCN naprawił swój błąd
    w parę miesięcy po tym, jak EasyCall wrzucił swoje usługi na nowe,
    sprzedawane w galeriach/masowo tablety.

    -=-

    Moim zdaniem nadszedł już czas na TCP dla VoIP. Na razie VoIP zwykle
    chodzi po UDP, co kaleczy rozmowy. Media5fone jakoś sobie z tym radzi.
    Bywa, że głos jest jakoś zdeformowany, ale nie ma trzasków i dużych
    braków pakietów.

    W natywnym telefonie są trzaski i duże wyrwy w pakietach, gdy połączenie jest
    słabe. Ten natywny telefon nie daje możliwości żadnych zmian w ustawieniach.

    -=-

    Znalazłem aplikację telefoniczną dającą głos mego rozmówcy z przodu,
    czyli normalnie, ale ta aplikacja jest dedykowana do konkretnych
    SIPoperatorów i moich tam nie ma.

    -=-

    SipDroida wywaliłem natychmiast. Sam dzwoni i czasami trudno
    zakończyć rozmowę także wtedy, gdy aplikacja nie dzwoni
    samodzielnie. To aplikacja do wyciągania pieniędzy, dobra
    dla złych operatorów.

    -=-


    Konkurencją dla Monstera był dla mnie taki telefon jak ten:


    Yarvik Ingenia X1 5.3" - SMP53-210
    http://www.yarvik.com/pl/product/smartphones/ingenia
    /SMP53-210/

    Nie wiem, czy mierzy oświetlenie (a jest to istotne) i chyba nie ma BT3.

    -=-

    Oglądałem wstydliwe Alcatele -- nie znalazłem tam dziurek
    do restartowania, ale być może źle (nieuważnie) oglądałem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1