    From: "qlphon" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Elektrozawor - jakie kable doprowadzic?
    Date: Wed, 24 Nov 2010 09:17:03 +0100

    > Pomysł nienaganny
    > Jednak to w naszym przypadku byłby kolejny pilot, system gniazdek
    > bezprzewodowych znam, prądu takie urządzenie
    > pobiera ok 7W, cos jak acces point, w końcu nadawać musi aby pilot
    > zadziałał, no i nie wiem czy w twoim przypadku
    > jak elektrozawor otwarty czy przypadkiem jak podane jest napiecie, czy nie
    > pobiera prądu, w pilocie bateria długo ci działa?

    trochę inny to system, pilot żuzuwa baterie tylko jak emitujesz sygnał
    on/off
    gniazdka są cały czas na nasłuchu - nie mam pojecia ile moga żreć prądu na
    swoje potrzeby,
    ale nie zauwazyłem żeby choć trochę się grzały.

    te gniazdka to fajna sprawa, mam je rozlokowane w paru miejscach domu
    gdzie chcę wyłączać prąd w czasie burzy.
    poza tym jak się router do netu zwiesi, to też go z pilota resetuje.
    obecnie pracuje nad uruchamianiem oświetlenia zewnetrznego (inicjowanie
    trybu "all lights on")
    przy pomocy takiego gniazdka

    potencjał tego prostego i niedrogiego zestawu jest całkiem spory...

    > w naszym przypadku skoro mamy alarm, który większosc ludzisk jak juz
    > posiada to nie uzywa,
    > takie elektorozawor to kolejny powod np dla zony, aby załaczała alarm
    > wychodząc z domu.

    jak masz takie sterowanie, to pewnie że trzeba wykorzystać!
    ja mam samouczacy się alarm domowy oparty na urządzeniach biologiczych
    (dobermany ;-)
    i raczej nie myślę o tym, żeby wode zakręcały jak nas w domu nie ma ;-)