  • Data: 2010-11-23 13:16:08
    Temat: Re: Elektrozawor - jakie kable doprowadzic?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pralnia, kuchnia lazienka to centrum dowodzenia
    > zony :) i ona nigdy nie zostawia nic, ma taką manię, ze
    > obecnie jak wychodziła z domu to zakręcała zawór ręcznie
    > dlatego chcę jej to ułatwić

    rozumiem...
    ja miałem fobie nieszczelnej instalacji gazowej... zakręcałem przed
    wyjściem główny zawór, do każdego wynajmowanego mieszkania (czasy
    młodości) na wstępie wołałem fachowca z aparaturą, a jak przychodził i
    sprawdzał zapałka, to leciał na zbity pysk...:-)
    teraz nie mam gazu i bardzo się z tego cieszę, chociaż czasem w kuchni
    poczuję zapaszek, zepnę się i... uświadamiam sobie, że to
    niemożliwe...:-)

    pozdrawiam
    s_13