  • Data: 2015-12-03 17:52:11
    Temat: Re: Elektryczne kable grzewcze - czy to się opłaca?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 grudnia 2015 16:28:02 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > no i wracamy do punktu wyjscia tej dyskusji -zeby te koszty były akceptowalne muszą
    niektórzy, ci co sie stratami nie "dwóch flaszek" nie przejmowali, montowac kotły
    węglowe.

    Pisałem, Ergi, Maniek, Marek- oni węglowych nie mają a koszty ogrzewania chyba ich
    nie zabijają.
    Ci co mają węglowe to płacą pewnie porównywalnie z Adama PC.
    Jak teraz na ekogroch wydadzą 2tys to gazem by im wyszło pewnie z 500=1000drożej.
    Albo i nie bo rôżnie tu liczyli.
    Do przeżycia pewnie.