    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Elektryka pytanie
    Date: Wed, 28 Sep 2011 10:01:03 +0200

    > czy oby na pewno przy tych roletach będzie to możliwe? Wydaje mi się ze
    nie
    > i tylko opcja z do 5s zwarcie co spowoduje otwacie, albo powyzej 10s
    > zwarcie
    > co spowoduje tylko zamknięcie.

    Nie mam pewnosci jakie teraz są tam przewody podłaczone do dzwonkowego
    włacznika
    (spowodowanie zwarcia przewodow na ok 1s)
    działa to na zasadzie jak włączysz dzwonkowy to uruchamia się aż do
    zamknięcie, ponownie wciśnięcie zatrzyma, ponownowne spowoduje otwarcie
    rolety.

    ale z instrukcji można wykorzystać opis :
    http://tnij.org/rolety-neomat

    .1.1) Wejście "Krok po Kroku":
    Do ręcznego sterowania automatyki można podłączyć prosty przycisk
    (pomiędzy Wspólnym i wejściem Krok po kroku). Funkcjonowanie
    odbywa się według sekwencji: wznisienie-stop-obniżenie-stop.
    Gdy przycisk będzie pod naciskiem ponad 3 sekundy (ale krócej niż 10
    sekund) uaktywnia się zawsze ruch wzniesienia (nawijania) -
    (odpowiadający przyciskowi ? na pilocie).
    Gdy przycisk będzie pod naciskiem ponad 10 sekund uaktywnia się
    zawsze ruch obniżania (odwijania) (odpowiadający przyciskowi ?).
    Ta specjalna funkcja może być używana do "synchronizacji" kilku
    silników do tego samego ruchu niezależnie od pozycji, w których się
    znajdują.

    pozdrawiam
    AT